Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy ideális nap :)

2009. május 09. - -vadalma-

Tegnap igen ritka pillanatok egyike esett meg velem. Hajnali kettőkor még fent kukorékoltam. Majd a Lostot kezdtük el nézni, de arra már nem emlékszek. Hát igen nem is én lennék. Reggel arra keltem 8órakor, hogy valaki nagyon csengetett. még mindenki aludt. Mjad visszafeküdtem, mert mondom még korán van. A telómat 10re állítottam be. 10 órakor fel is keltem, mondom akkor Lacinak megyünk vásárolni, erre ő nem jön. De végül csak elmentünk 11kor. Első utunk a Rossmanba vezetett, ahol hosszú hezitálás után csak megvettem a hajszinezőt. Kíváncsi leszek milyen lesz a végeredmény. Ha mégse válna be, akkor 28 hajmosás után csak eltünik. :) a lényeg, hogy bízok benne, hogy jó lesz. Majd az Euronics-ba mentünk, ahol a topitáskák kínálatával szemezgettünk, de nem vettünk semmit, mert ami tetszett volna igen drága. valami hasonlót szeretnék:

Következő helyszín a Forrás áruház emelete volt. Mondtam nézzünk szét, úgyis szerettem volna egy olyan hétköznapi cipőcskét venni. Hát mitadisten, találtam is egy fehér, kicsit magasabb sarkú cipellőt. Felpróbiztam, és egyből bele is szerettem. Nem is volt drága. Eszembe jutott hogy mivel jön a jó idő papucsot is kéne venni. Hát ezek közt is szét néztem. Azonnal szembetünt egy magassarkú, fekete papucs, rögtön a meg is próbáltam. Mintha rám öntötték volna, le se akartam venni. Hihetetlen, hogy egyből sikerült egy olyat találni, amibe még járni is tudok.1800-ért kár lett volna ott hagyni. Visszafelé még a felsőket is megnéztem, tök jó hogy most elég sok minden tetszett, volt sok választék. Vettem is egy aranyos felsöt. Miután kifizettük és jöttünk ki a boltból, teljesen jól éreztem magam, hogy mennyire jó vásárt csináltam. Elmentünk a pékségbe, majd az írószer bolt helyén lévő ázsia centerben néztem szét. Jó dolgok voltak ott is, csak mivel záróra volt, meg a pénzem is csökkenőbe zuhant, mondom majd késöbb még veszek valamit. Hazajöttünk,mamát is felhívtam, meg anyának is elújságoltam a vásárlás eredményét. Majd megkajáltunk, most meg mindenki a gép elött tengeti az idejét. Közbe Facebookra is regisztráltam, Laci segít eligazodni az oldal rejtelmeiben. Nemsoká készülödünk, majd megyünk Nádudvarra. Asszem most ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr491111643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano2 2009.05.09. 16:23:03

Büszke vagyok rád Pofikám, most ügyesen és hasznosan költötted el a pénzed! ;)
Az a kis fekete (nem most nem az, hanem a papucs xD) nagyon tetszik nekem! :P
Remélem sokat fogom látni rajtad, a felsővel együtt! :P

-vadalma- 2009.05.09. 16:39:04

Úgy lesz, sokat fogom hordani :)
süti beállítások módosítása