Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy kis szünet

2009. június 05. - -vadalma-

Kedves olvasók!!!
Ez egy utolsó bejegyzés lesz, mert már ahogy címben is írtam egy kis szünetre megyek. Mivel a szóbeli érettségi elött állok és mit is mondjak, kezdem azt érezni hogy le vagyok maradva. A hétvégétől aktív tanulásba fogok, és nem fogok még a könyveim mögül se kibújni. És hogy ez hatásos legyen, kizárom vagyis megpróbálom kizárni a zavaró tényezőket, mint pl. a számítógép, vagy tévé....Ezért a jövő hetet mamánál Ebesen töltöm. Előre láthalógag nem tudom, mikor fogok visszatérni. Tudom most azt gondoljátok nem is én lennék: én meg a határozottság...vagy a határozatlanság???? :)
De szeretnék Stílusosan elbúcsúzni, egy hozzám illő bejegyzéssel. Akkor kezdeném a tegnapi nap eseményeivel. Igaz nem sok minden történt, de ami volt az jó volt. Reggel felkeltünk, és a cumóimat pakotam össze, mert ez volt az utsó együtt töltött napunk. Kikísértem Lacit a buszhoz, majd utánna én is hazajöttem. Szokásomhoz híven kajáltam, meg nézegettem a törit is, 2 tételt átolvastam, de elfáradtam és elaludtam. A délután többi részében szedtünk egy kis cseresznyét, majd Laci is jött 6 órára, ahogy megígérte. Nem késett:) Vittünk mamának is, meg Laciéknak is. Utánna moziban voltunk. Az Álom.net című magyar filmet vetítették. A szoboszlóiakat nem igen érdekelhette ez a film, mert csak 12-en ültek a közönség soraiban. Hát az eleje elég szokásos volt, de a végére, ahogy a cselekmény is kibontakozott, nagyon jó volt, nekünk tetszett :) Íme az előzetese:

További infókat a film hivatalos oldalán találtok: xn--lom-dla.net/

A sok tennivaló ellenére sikerült a Katica meglapijét is elkészíteni:) De Anikót elfelejtettem felhívi, de ezt a hiányosságomat ma pótoltam. Reggel 8kor keltem, megreggeliztem, megnéztem a Jóban, rosszbant, majd nekikezdtem tanulni. Sikeresen könyvelhetem el ezt a mai napot tanulás terén,  ugyanis 3 tételt nagyon jól átnéztem, csak sajna nem volt kinek felmondani. Most egy kicsit pihizek, megírom ezt a posztot, beszélgetek Katicával és Lacival is. Utánna megyünk a cseresznyéket aratni, mert már nagyon szép érettek. A mai napomat egy kiadós fürdéssel zárom, meg egy nagyon jó alvással. Holnap indulok mamához, és korán kell kelnem ha nem akarok késni :)
Akkor tehát búcsút intek a blogicusomnak, de ne izguljatok nemsoká visszatérek. Egy sikeresen leérettségizett Poficus fogy visszatérni, tele a rengeteg mondanivalóval:)
Addigis Sziasztok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr351165841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása