Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Érettségi-part2

2009. május 06. - -vadalma-

A második nap a matek érettségi volt. A reggel elég nyugisan indult. Igaz a sok szádizás következtében még a cipellőmet is helyre kellett tenni, de a lényeg hogy időben odaértünk. A folyosón már a beosztást várták. A helyünket elfoglalva -most a 10-es terembe lettem beosztva-kezdődhetett a nagy munka. Az első résszel semmi gond nem volt, simán megoldottam. Egy két feladatban ugyan nem voltam biztos, de azért a segítség megvolt:) Köszi:) A második rész viszont nagyon kifogott rajtam, nagyon nehéz volt. Hát nem tudom meg lesz e az a 40 pont, ami már 3st ér :S A vizsga után hazamentem,beszéltem anyával és megosztottam vele a matek-élményeket. Azután jöttem Laciékhoz. Délután folyamán nagyon rossz kedvem volt, meg nem is éreztem túl jól magam. Valahogy a szerdai nap töri megírása járt a fejemben. Na ez az a tárgy ami nagyon nem az erősségem. Nagyon félek. De lesz ahogy lesz, én megírom, és kész.

A sulis élmények után egy kis könnyedség. Laci segített nekem a blogim dizájnosításában. Tettünk ki egy ipod-ot, ahova kedvenc zenéimből válogattam. Meg az oldal nyitó nevét is megváltoztattuk és csináltam egy glitteres nevet is  :) Meg Zsófitól kaptam egy aranyos képet, amit kitettem. Asszem ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr461105482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano2 2009.05.06. 07:40:46

Jajj Tündérkém, remélem a mai törivel már (majdnem) minden megoldódik! :) Holnap úgy is lesz egy kis szünet. :) Nagyon szorítok neked Édesem, remélem jól fog sikerülni! :)
süti beállítások módosítása