Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

minden ami 1 hét alatt történt :)

2009. május 18. - -vadalma-

Hát igen, egy kicsit régen írtam, de most pótolnám. Egyrészt rohangáltam,dolgokat  intéztem, magamhoz hűen szádiztam, másrészt lusta is voltam őszintén megmondva, harmadrészt pedig lelkiekben a szóbelikre készültem, nem utolsó sorban pedig aktív pihenést folytattam hol a tévé, hol a topi elött vagy a kicsi kuckómban eltéve beföttnek, aki eltünt az éterben :)

Hétfön nekikezdtem a tételek összeszedésében, de hát azzal se sokra haladtam, szinte alig. Valahogy jobban esett a tévé meg a topi elött eltölteni az idöt.Délután leugrottunk mamához is. Este Skype-n beszélgettünk Lacival, ahol ismét sikerült egy nagyot "alakítani". Kedves "Manicus" páromat okítottam az "Ágicus idioticus cukicus Poficus vigyorgicus vadalmicus" nyelvleckére.:) Erre csak annyit hogy no kommenticus :):)

Kedden taliztam Ervinnel, odaadtam neki a tétellistát, majd elmentünk a suliba. Útközben beszélgettünk, kinek merre hogyan tovább így a vizsgák után. A suliban összefutottunk Szántónével(magyartanár), aki az eddig kijavított vagyis csak belenézett dolgozatokat ecsetelte. Hát az enyémmel nem igazán volt megelégedve, többet várt volna, és hogy nem ötös, hanem csak négyes körüli. Mondom magamban ez tökéletes,majd a szóbelivel talán kijavítom vagy annyi, hogy megmarad ez a jegy. Azután a városban nézelödtem, vásárolgattam, majd a kozmetikushoz mentem.Alig vártam, hogy hazaérjek, ugyanis eme idoticusnak a magassarkú cipellőcskéjében kellett elmennie, és a végén a cipellőcske sebesre törte ki a lábát. Mondom oké, egy ideig se veszem fel.Délután megcsináltam a Katica féle finom husit (receptet lásd a korábbi bejegyzésnél), ami mondhatni mindenki kedvence lett. Némi újítással készítettem el, Lacinak nagyon ízlett. Meg tesómnak is. Aztán kitakarítottuk a nagy akváriumomat, mert már nagyon gány volt. (szómagyarázat: Gány-az olyan....olyan....piszkos.....meg nem istudom olyan izés....tehát olyan nem tiszta.....vagyis értitek?.....najó lehet hogy nem...tudom megint olyan  összefüggétlenre sikerült, de nézzétek el ezt nekem ezidötájt, mert mint világos, ez már nekem elég késön van, és ilyenkor nemigen vagyok már a helyzet, vagyis a magyarázkodás tetöfokán, és ilyenkor szoktak azok a híres, fennmaradó, mindig emlegetett mondataim, elszólásaim következni.) Hol is tarottam? na megvagyok. Erröl a napról asszem ennyit.

A következő napok aktív kockálással teltek, nem is emlékszem csináltam-e valamit azon kívül hogy a topi elött ültem, meg hogy aktívan pihentem????.....Válasz: nem tudom :) Váááááá olyan rossz úgy írni, hogy nem tudom mitcsináltam. Nade a lényeg, erröl vagyok híres. Ugye?????  A hétvégén voltam Laciéknál is, a szülei elutaztak Győrbe. Csináltam muffint, vagyis vettünk a boltban alapot, és azt csináltam meg Laci nagy örömére :) Sajnos eléggé kikíííszítettem. vagyis nem őt hanem csak a gyomrát, ugyanis szegénykém nem bírja a kakaós izéket. Annyira rosszul éreztem magam emiatt. Tanulság: nem csinálunk bolti muffint kakaós csokival, legfeljebb csak Milkával vagy Tibi, vagy Boci tejcsokival. Vagy azzal se :) Ezenkívül új dolgokon törtük a fejünket, de ezt most nem árulhatom el, mert technikai nemsikerülések állnak a háttérben, meg nagy megvalósulásra váró ötletek. hamarosan meglátjátok :):) Megnéztük az Egy boltkóros naplója című nagysikerű mozifilmet. Jelentem, nem aludtam be rajta, sikerült végig is néznem, és nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, és szerintem nagyon tanulságos film (Részletek a következő posztban). A hétvége ezzel be is zárt. Úgy hajtottam álomra a fejem, hogy ettöl a héttöl kezdve aktív tanulást fogok folytatni, mert már csak 4 hetem van, és nem szeretnék pánikrohamot kapni h nem tudok semmit:) A lényeg: A mottóm: Aktív tanulás csak mértékkel:)

Ma megint Hétföt mutatott a naptár. A mottómhoz hűen neki is kezdtem a napi 2 tétel megtanulásának. Irodalomból a Petőfi szerelmi költészete volt a kiválasztott anyag, töriből pedig a Középkori városok. Mind a kettöt átnézegettem. De van még mit csiszolni rajta. Délután jobbnak láttam az idöd Lacival tölteni, így hát elmentem hozzá. Voltunk vásárolni, vettem egy papucsot, nyugi nem magassarkút. Majd elmentünk fagyizni meg sétálni. Jó kis délután volt. Miután visszamentünk hozzájuk Laci nekikezdett játszani valami Left 4-es játékkal, mert a haverjával Zolival megbeszélték a délutáni "partit" Igaz nem sok kedve volt hozzá, de ha már megígérte...De valahogy elsöre nem sikerült. Közben megkajáltunk, melegszendvicset csináltunk, meg limót. Utánna felmondtam a törit, de megis untam. A játék végül csak összejött. Majd Laci haza kísért. Megnéztünk a Bali készített fotókat. Laci hazament, én meg ettem még egy kis töltött káposztát, majd a kicsi kuckómban el vagyok veszve az éterben. Lacival pár szót beszéltünk, szerintem még azóta is játszik....:) Néha kell az is, szal nyugi no problemicus :) Jajjjjjj elfelejtettem említeni, hogy kaptam egy nagyon kis cuki Kockásfülű nyuszit. Laci szülei hozták nekem. Már nagyon régóta szerettem volna egyet :) Köszönöm nekik még egyszer, hogy gondoltak rám, nagyon jól esett, nem is számítottam rá :) Ja és Laci hozott mamától finom epreket. Imádom:) Tudom ez a bejegyzés hosszúra meg összefüggétlenre sikerült, de akinek kell, az érti :) Laci remélem összejön az a tudodmi (most erre azt mondod nem, na mindegy, majd leesik), és akkor majd dizájnosabban is leírhatom majd gondolataimat, összefüggése.......akarom mondani összefüggétlenkedéseimet kifejezöbben:):) Na ez aztán a jó kis magyaros mondat. Szerintem én itt befejezem, mert ennek a sok összefüggétlenkedett mondatoknak nem sok értelme van. Ezt mondom :) Mára ennyi volt. Jóéjt minenkinek. De különösen neked Szerelmem:)

 

Ja és a hibákért, meg a nem érthető mondatokért elöre is elnézést :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr51130646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano2 2009.05.19. 00:11:30

Pofikám! Ez nagyon nagyon jó lett! :)
Teljesen stílusos, hozzád illő bejegyzés tényleg! :)
A "tudommi" pedig tudommi! ;)

A lényeg, hogy borzasztó aranyos vagy! :)
Köszönök szépen mindent (még a muffint is :))!
Kívánok neked én is szerelemben teljes, nyugodalmas jó éjszakát! :)

Nagyon Szeretlek! :)

Pöszméte 2009.05.19. 21:16:04

Ööö megjöttem:D Izé, ne hari, hogy így bepofátlankodok az idilli szemléletváltós és művészi nagyságokba emelt sorok közé (ez most jó volt nem?) de Ááági hallod:D ÁÁÁ annyit röhögtem ezen a bejegyzésen XD főleg amikor a "Gány" szót definiáltad :D Vagyishátizé. Próbáltad defilni. Naagyon cuki lett :D Ez jó lett. Olyan Ágis. :)Majd én is írok már, mer jaj. Sztem 22.-ére rakom a nagy visszatérő, maratoni hosszúságú blog bejegyzésemet, mert akkor nagy nap lesz. Igaz a 21.-e nagyobb, mert 11(!) hónaposak leszünk az én drágámmal, de a 22.-e is nagy nap lesz. Sajnos negatív értelemben:( Szóval még nemtom mikor lesz a nagy RE. Jött egy e-mailem. Megnézem jó? Oké:D ÍÍÍÍ Ági írtál nekem a Ziwiwen :D Biztos az Avonnal kapcsolatban. Hűű ez a komment megint hosszú lett. :O Nah sztem most zárom a csekély értelmű soraimat, mer várnak a talajszelvények, meg a csernozjom barna erdőtalajok, kevés humuszos réteggel megbolondítva... :S XD (Holnap talaj ZH) Nah, jók legyetek, kezeket a paplan alá, és ne feledjétek: Jóóóó ééjt gyerekek, búcsúzik a Miríígy máááááraaa, búújjatok ti is be hamar egy jó meleg...
Yellow!!!! Aludj el szépeeen, aludj el szépeeen, viiiiszlááááááát.
Pöszméte kijelentkezett

-vadalma- 2009.05.20. 10:16:26

Jajjjj teeee!!!!!! már hiányoltunk köreinkből :) aszittük a elnyelt a föld :P node köszi szépen ezt a hatalmasra sikerült kommenticus-t. hidd el én is szakadtam a röhögéstöl, ugyanis azokban az összefüggétlen mondatokban mintha magamat látnám:) Erre én is csak annyit tudok mondni: pöszmis...jajj nagybetűvel kell írni: tehát Pöszmis lett:) Igaz ma 20. van, de elöre is kívánok nektek nagyon sok boldog hónapfordulót (tuti fogok még 21-én is írni) Remélem a Zh-k jól sikerültek, hajrá a többihez is. nekem is rá kéne állni a tanulásra, de magamhoz hüen csak szádizok össze viszza. De menni fog, fő a pozitív hozzáállás....jah és nem a gázon edényben fő :):) jópojén volt :P:P Szal akkor csütörtökön megyek, és folytathatjuk ezt a hatalmas eszmecserét:) ja és az űrlapos poén......
No Kommenticus :):):) addigis jó legyél/jók legyetek :)
süti beállítások módosítása