Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

a ma történtekről :)

2009. június 03. - -vadalma-

Ez a reggel is egész jól kezdödött, azt leszámítva, hogy Laci ismét korán kelt. Miután én is felkeltem, találtam egy szép üzenetet az ágyon. Ezt meglátva már a kedvem is jobb lett. Miután felöltöztem, elmentem vásárolni, ugyanis ígéretemhez híven bevásároltam a hozzávalókat a mai ebédhez. Darálthúsos tésztát csináltam. Majd nekiálltam egy kicsit tanulni, pár tételt sikeresen átnéztem. Laci tesója is hazajött a suliból, dumáltunk egy kicsit. Pár szót még Zsófival is váltottam Msn-en. Nemsoká Laci is hazaért. Első lépése a konyhába vezetett, mert már nagyon éhes volt, izgatottan várta a kis konyhatündérkéje alkotását:)
Mit is mondjak, nagyon meg volt elégedve a művel. Ezt támasztja alá az a másfél tányér elfogyasztott mennyiség. Nagyon jó érzés hogy tudok olyat csinálni, amit megeszik. Szívem nagyon válogatós, már ami a kaját illeti. De mióta együtt vagyunk... majdnem másfél éve...ezen sikerült némit változtatni:)
Egy kis  punnyadás után nyakunkba vettük a várost. Első úticélunk Anikóhoz vezetett. Némettanár ügyben érdeklődtünk nála, több-kevesebb sikerrel. Ezután a papírboltba, meg a Halashoz mentünk. Utunkat ismét Anikónál fejeztük be, ugyanis ránk bízott még egy két dolgot. Nagyon jót dumáltunk vele, meg a masszázsszék is kényelmes volt. A kis kiruccanásunk után itthon folytatódott a pihi. Egyik ismerősöm küldött nekem egy linket, ahol nagyon tuti kis fotókat lehet csinálni:) Néhány alkotás ezek közül:




A mai nap számora itt be is fejeződik. A holnap is hosszú lesz, meg érdekes. Minden jót a továbbiakban meg jó éjt mindenkinek:) Különösen Neked.Szeretlek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr61162399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása