Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

A szünet - húsvét :)

2009. április 15. - -vadalma-

A szünet minthogy korábban is írtam, már javában tart :) Folyatva a napokat, a vasárnap elég nyugisan telt, nem csináltunk semmit csak punnyadtunk meg kockultunk.Délután csináltunk egy tök jó témát a telómra, meg csinálgattam pár képet, húsvét alkalmából, meg egy különlegeset, ami egy olyan Best of Zsófival kép lett. Nagyon örült neki :) Elmentünk sétálni, meg  fagyizni, meg taliztunk Zsófiékkal, Csabi meglocsolt:)

Közzé is teszek néhányat az alkotásaimból :)



 

Húsvét hétfő reggelén felkeltünk, csináltam Lacinak finom bundáskenyeret, egy kis különlegességgel: a tetejére majonézzel rajzoltam egy szívet, mert ugye 13-án voltunk 13 hónaposak :)

Hát igen a bűvös 13as szám. Elpakoltunk a konyhában, és Laci egy nagyon szép verssel köszöntött, majd meglocsolt. Én se jöttem viszont üres kézzel, a hagyományos piros tojás helyett egy Tibi-csomagot ajándékoztam neki.

A délután folyamán hazajöttünk, Laci meglocsolta anyát, majd elmentünk Zsófihoz is :) a nap többi része aktív pihenéssel telt:) Este egy filmet néztünk meg, a Nem kellesz eléggé-t. Igaz a vége megint kiesett, de Laci elmesélte, nagyon szép film.


A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr991066568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano2 2009.04.15. 15:04:31

Na Baba, Neked is Kellemes Ünnepeket mégegyszer! :) Csak arra vártam, hogy megírd ezt a bejegyzést. ^^ Örülök, hogy jól érezted magad! :D Meg persze örülök, hogy tetszett a vers is! :))

Szeretlek Hercegnőm! :)
süti beállítások módosítása